„Draugų ratas“
Prisijunkite prie „Draugų rato“ ir sutaupykite! Sužinoti daugiau

SVARBI INFORMACIJA

Mieli klientai!

Džiaugiamės, kad galime padėti Jums saugiai įsigyti Jūsų pamėgtų buities ir laisvalaikio prekių. Mūsų komanda dirba be poilsio valandų, tačiau didelis Jūsų užsakymų srautas ir išaugęs siuntų kiekis kartais neleidžia pristatyti Jūsų užsakymų taip greitai, kaip mes norėtume. Todėl prašome Jūsų supratimo ir kantrybės, jei užsakymas iki Jūsų keliaus 2-3 dienomis ilgiau nei įprastai.

3 būdai užsisakyti

Internetu
www.senukai.lt Apie paruoštą užsakymą būsite
informuoti SMS žinute.
PLAČIAU
Telefonu
+370 700 11 119 Apie paruoštą užsakymą būsite
informuoti SMS žinute.
PLAČIAU
El. paštu
[email protected] Apie paruoštą užsakymą būsite
informuoti SMS žinute.
PLAČIAU

Mažmeninės prekybos naujienos

Užsakymai telefonu ir el. paštu

Jūsų patogumui, telefonu 8 700 11119 (spausti 1) ar el. paštu [email protected], galite užsisakyti prekes, išsirinktas senukai.lt
DAUGIAU INFORMACIJOS



Didmeninė prekyba

Norintieji tapti lojalumo programos NAUJAKURYS dalyviais, gali kreiptis į didmeninės prekybos skyrių ar „Proficentrą“, esantį „Senukų“ parduotuvėse, skambinti nemokamu telefonu +370 700 35 522 (spausti 1) arba registruotis el. paštu [email protected]
Juridiniai asmenys, norintys įsigyti prekių, tai gali patogiai padaryti prekybos vietose bei telefonu ir el. paštu.
DAUGIAU INFORMACIJOS



Fizinės parduotuvės

Remiantis LR Vyriausybės nutarimu nuo 2020-04-16 veiklą atnaujina fizinės SENUKŲ parduotuvės, kurios atitinka nustatytus reikalavimus.
DAUGIAU INFORMACIJOS

Dažniausiai užduodami klausimai

Kur galiu pasitikrinti vykdomo užsakymo statusą?

Užsakymo būseną galite matyti prisijungę prie savo paskyros ČIA. Taip pat, tikrinti užsakymą neprisijungę galite ČIA.

Internetinės parduotuvės užsakytų prekių apmokėjimas, pristatymas ir atsiėmimas

Visa informacija apie atsiskaitymą už prekes pateikiama ČIA., o apie prekių pristatymą ir atsiėmimą - ČIA. Turint bet kokių klausimų ar iškilus neaiškumams, prašome susisiekti el. paštu [email protected]

Internetinės parduotuvės užsakytų prekių grąžinimas

Visa informacija apie prekių grąžinimą ir garantinį aptarnavimą pateikiama ČIA. Turint bet kokių klausimų ar iškilus neaiškumams, prašome susisiekti el. paštu [email protected]

Kodėl gavau ne visas prekes?

Kaip ir nurodoma Pirkimo taisyklėse, užsisakius daugiau nei vieną prekę, jos gali būti pristatomos skirtingu metu, nes yra vežamos iš skirtingų sandėlių. Už tai papildomi transportavimo mokesčiai netaikomi. Daugiau apie pristatymo tvarką galite sužinoti ČIA. Savo užsakymo statusą galite sekti ČIA.

Dėl Akcijos: TREČIADIENĮ IR ŠEŠTADIENĮ su MYLIMIAUSIA kortele daugeliui prekių taikoma 30 % nuolaida!

Informuojame, kad dėl susiklosčiusios situacijos šalyje, ši akcija nevyks. Visų organizuojamų akcijų pasiūlymus galite rasti ČIA.

Kur rasti specialius pasiūlymus bei akcijas?

Visų organizuojamų akcijų pasiūlymus galite rasti ČIA.

Ką daryti, jei turiu „Senukų“ dovanų kortelę, kurios galiojimo laikas baigiasi karantino laikotarpiu?

Visų „Senukų“ dovanų kortelių, kurių galiojimas baigiasi karantino laikotarpiu, galiojimo terminas pratęsiamas trims mėnesiams nuo paskutinės karantino dienos. Dovanų kortelių galiojimo terminas pratęsiamas automatiškai, klientams papildomai nieko daryti nereikia.

Ką daryti, jei „Senukų“ parduotuvėje esu išsinuomojęs (-usi) įrankį (-ius) ir sutartyje nurodytas grąžinimo terminas patenka į karantino laikotarpį?

Klientams, besinaudojantiems įrankių nuomos paslauga karantino laikotarpiu, nieko daryti nereikia. Įmonės darbuotojai su jais susisieks asmeniškai ir suteiks visą su įrankio (-ių) grąžinimu susijusią informaciją.

Esu juridinis klientas – noriu užsisakyti prekių. Kaip galėčiau tai padaryti karantino metu?

Juridiniai asmenys, norintys įsigyti prekių, daugiau informacijos ras ČIA.