DUK

Kaip apsipirkti senukai.lt
 
Koks elektroninės parduotuvės darbo laikas?
 
Užsisakyti prekių galite visada: I–VII visą parą. Ne darbo dienomis ir valandomis užsisakę prekių, gausite el. pranešimą apie užsakymo eigą.
Į visus klausimus Jums atsakys mūsų klientų aptarnavimo centras.

Kur kreiptis turint klausimų?
 
Jei turite klausimų, rašykite elektroniniu paštu pagalba@senukai.lt arba skambinkite telefonu 8 700 111 19. Šiuo metu į Jūsų užklausas el. paštu atsakysime per 2–4 darbo dienas. Atsiprašome už sukeltus nepatogumus.
 
Prekių užsakymas
 
Kaip žinoti, kad prekės užsakytos ir užsakymas vykdomas?
 
Gavę Jūsų užsakymą, Jūsų nurodytu el. pašto adresu išsiųsime patvirtinimą. Apie užsakymo eigą Jus nuolat informuosime el. paštu, prireikus susisieksime telefonu.
 
Ar galima užsisakyti prekę telefonu?

El. parduotuvėje prekių galima užsisakyti tik internetu.
 
Atsiskaitymas už prekes
 
Kaip sumokėti už prekes?
  • Grynaisiais pinigais: kurjeriui (už prekes mokėtina suma gali būti ne didesnė nei 1000 Eur) arba atsiimdami prekes parduotuvėje.
  • Debeto ir kredito kortelėmis – reikiama suma nurašoma iš Jūsų nurodytos kortelės sąskaitos. Ją nurodote ir mokėjimą patvirtinate užsisakydami prekę.
  • Bankiniu pavedimu: „Swedbank“, SEB, Luminor, „Danske Bank“ ir Šiaulių bankas. Apmokėjimo būdas skirtas tik juridiniams asmenims.
  • Elektronine bankininkyste („Swedbank“, SEB, Luminor, „Danske Bank“ ir Šiaulių bankas).
Išsamiau apie tai skaitykite skiltyje „Atsiskaitymas“.
 
Ar galima kurjeriui sumokėti mokėjimo kortele?
 
Taip, galima. Mokant kurjeriui tiek grynais, tiek kortele prie sąskaitos sumos bus pridėtas 0,87 Eur administravimo mokestis.

Ar galiu gauti sąskaitą faktūrą?
 
Taip. Sąskaita faktūra bus atsiųsta el. paštu.
 
Lojalumo kortelės
 
Ar perkant internetu galima pasinaudoti lojalumo kortele Verta rinktis“ ar Mylimiausia? 
 
Taip, šios lojalumo kortelės galioja mūsų elektroninėje parduotuvėje. Kas kartą apsiperkant už kiekvieną išleistą eurą gausite po 3 taškus. Taškai suteikiami tik už neakcines prekes. Daugiau informacijos apie lojalumo programą – www.senukai.lt.
 
Dovanų čekiai
 
Ar šioje el. parduotuvėje už prekes galima atsiskaityti dovanų čekiais?
 
Ne, negalima.
 
Prekių pristatymas
 
Kur pristatomos prekės?
 
Skaitykite skiltyje „Prekių pristatymas“.
 
Kaip atsiimti užsakytas prekes parduotuvėje?
 
Užsakytas prekes galite nemokamai atsiimti „Kesko Senukai Lithuania“ parduotuvių informacijos centruose bei el. parduotuvės prekių atsiėmimo punktuose. Atsiimdami prekę:
  • pasakykite užsakymo numerį;
  • pateikite savo tapatybės dokumentą (asmens pasą, asmens tapatybės kortelę ar vairuotojo pažymėjimą).

Parduotuvių, kuriose galite atsiimti prekes, sąrašą rasite skiltyje „Prekių atsiėmimas parduotuvėse“.
Svarbu – pasirinkti atsiėmimą parduotuvėje galima tik iš Jums siūlomų variantų (nes prekės likutis yra tik pasiūlytuose parduotuvėse).
 
Kada prekybos centre galima atsiimti internetu užsakytą prekę?
 
Prekes atsiėmimui įprastai paruošiame per 4 darbo dienas arba greičiau. Apie tai informuojame el. laišku.

Bet kuriuo atveju iš karto į parduotuvę neskubėkite – sulaukite el. pranešimo, kad prekė paruošta, ir tada galite atvykti. Jei užsakymas apmokėtas, lauksime Jūsų atvykstant per 7 dienas, jei neapmokėtas - per 5 dienas. Jei manote, kad nespėsite atsiimti užsakymo per nurodytą laiką, būtinai praneškite apie tai elektroniniu paštu  pagalba@senukai.lt, kitaip Jūsų užsakymas bus atšauktas, o sumokėti pinigai grąžinti.
 
Ar kitas žmogus gali atsiimti mano prekę parduotuvėje?
 
Jei Jūsų pirkinį turi atsiimti kitas žmogus, užsakydami prekę būtent jį nurodykite kaip gavėją („Informacija apie gavėją“). Jei pirkėjas – juridinis asmuo, tai atsiimantis prekę žmogus privalo turėti įgaliojimą.
 
Ar galima prekę pirkti internetu ir ją atsiimti fizinėje parduotuvėje? 
 
Taip, prekes, pirktas internetu, galite atsiimti didžiosiose „Kesko Senukai Lithuania“ parduotuvėse. Detali informacija apie prekių atsiėmimą fizinėse parduotuvėse pateikiama skiltyje „Prekių pristatymas“.
 
Ar mano pirkinys gali būti pristatytas kitam žmogui?
 
Taip. Jūs („Mokėtojas“), užsakydami prekes, galite nurodyti kito žmogaus („Gavėjo“) duomenis, įskaitant adresą, kuriuo jam turi būti pristatytos prekės.
 
Kokios prekių pristatymo kainos?
 
Prekių pristatymo kainos priklauso nuo galutinio krepšelio sumos ir svorio. Išsamiau apie tai skaitykite skiltyje „Prekių pristatymas“.
 
Ar kainuoja prekės užnešimas?
 
Prekių iškrovimo ir užnešimo paslaugos mokestis:
  •  lengvų siuntų (iki 20 kg) – 0 Eur. Atskirai užsisakyti užnešimo paslaugos nereikia.
  •  sunkių siuntų (20–70 kg) – 14,48 Eur. Paslaugą turite užsisakyti pateikdami pristatymo duomenis.
Siuntos svoris rodomas 1 pirkimo žingsnyje „Pristatymo informacija”.
 
Dėmesio! Iškrovimo ir užnešimo  į gyvenamąsias patalpas paslauga teikiama tik pasirinkus pristatymą iki 18 val. Po 18 val. šios paslaugos suteikti negalėsime. Savaitgaliais ir švenčių dienomis krovos darbai neatliekami.

Kaip elgtis, jei pristatyta siunta yra pažeista?

  • Į namus pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų:
  • apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;
  • siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;
  • patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;
  • jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.
 
Prekių garantija
 
Ar el. parduotuvėje parduodamos prekės turi garantiją?
 
Be abejo, prekės parduodamos su garantija – viskas taip, kaip įprastoje parduotuvėje. Plačiau apie tai skaitykite skiltyje „Grąžinimas, garantija“.