„Draugų ratas“
Prisijunkite prie „Draugų rato“ ir sutaupykite! Sužinoti daugiau

DUK

Gerbiamieji pirkėjai, informuojame, kad atsižvelgiant į situaciją šalyje, visą aktualią ir naujausią informaciją rasite ČIA.

 

KAIP APSIPIRKTI SENUKAI.LT


Kur rasti informaciją apie užsakymą (-us)?

Užsakymo būseną galite matyti prisijungę prie savo paskyros ČIA. Taip pat, tikrinti užsakymą neprisijungę galite ČIA.

 
Koks internetinės parduotuvės darbo laikas?
 
Užsisakyti prekių galite visada: I–VII visą parą. Ne darbo dienomis ir valandomis užsisakę prekių, gausite el. pranešimą apie užsakymo eigą.
Į visus klausimus Jums gali atsakyti mūsų klientų aptarnavimo centras.
 
Kur kreiptis turint klausimų?
 
Jei turite klausimų, rašykite elektroniniu paštu [email protected] arba skambinkite telefonu 8 700 111 19 (I–VII 07:00–22:00). Į Jūsų užklausas el. paštu atsakysime per 1–2 darbo dienas.
 

PREKIŲ UŽSAKYMAS
 

Kaip žinoti, kad prekės užsakytos ir užsakymas vykdomas?
 
Gavę Jūsų užsakymą, Jūsų nurodytu el. pašto adresu išsiųsime patvirtinimą. Apie užsakymo eigą Jus nuolat informuosime el. paštu, prireikus susisieksime telefonu.
 
Ar galima užsisakyti prekę telefonu?
 
Internetinėje parduotuvėje prekių galima užsisakyti tik internetu.
 

ATSISKAITYMAS UŽ PREKES
 

Kaip sumokėti už prekes?
  • Debeto ir kredito kortelėmis VISA, MasterCard, Maestro, turinčiomis saugaus atsiskaitymo internete galimybę. Reikiama suma nurašoma iš Jūsų nurodytos kortelės sąskaitos. Ją nurodote ir mokėjimą patvirtinate užsisakydami prekę.
  • Bankiniu pavedimu - apmokėjimo būdas skirtas tik juridiniams asmenims.
  • Elektronine bankininkyste („Swedbank“, SEB, Luminor (DNB, „Nordea“), „Danske Bank“, Šiaulių bankas).
  • Išsimokėtinai su „Mokilizingu“ arba „Moki3“.
Išsamiau apie tai skaitykite skiltyje „Atsiskaitymas“.
 
Ar galiu gauti sąskaitą faktūrą?
 
Taip. Sąskaita faktūra bus atsiųsta el. paštu. 
 
 
LOJALUMO KORTELĖS

 
Ar perkant internetu galima pasinaudoti lojalumo kortele „Mylimiausia“? 
 
Ne, ši lojalumo kortelė negalioja mūsų internetinėje parduotuvėje ir apsiperkant Mylimiausia eurai nėra suteikiami. Daugiau informacijos apie lojalumo programą „Mylimiausia“ ieškokite www.mylimiausia.lt.
 
 
DOVANŲ ČEKIAI
 
 
Ar šioje internetinėje parduotuvėje už prekes galima atsiskaityti dovanų čekiais?
 
Deja, negalima.

 
PREKIŲ PRISTATYMAS IR ATSIĖMIMAS
 
Kokiais atvejais ir už ką yra mokamas 1.99 administravimo mokestis?
  • Jeigu Jūsų prekių krepšelio suma yra lygi ar didesnė nei 19,99 €, Jums užsakymo administravimo mokesčio mokėti nereikia.
  • Jeigu Jūsų prekių krepšelio suma yra mažesnė nei 19,99 €, Jums bus taikomas papildomas 1,99 € užsakymo administravimo mokestis, skirtas padengti prekių paruošimo bei sandėlio procesų palaikymo išlaidas.
Ar galiu prekes atsiimdamas parduotuvėje mokėti grynaisiais pinigais?

Taip, atsiimant prekes parduotuvėje galima mokėti grynaisiais, jeigu Jūsų užsakymų suma yra lygi ar didesnė nei  19.99 €.  Daugiau apie atsiskaitymo būdus čia
 
Kur pristatomos prekės?
 
Prekės pasirinktinai ir pagal galimybes gali būti pristatomos į namus, siuntų taškus bei paštomatus, taip pat, atsiimamos tam skirtuose parduotuvių centruose ar atsiėmimo punktuose.

Išsamiau skaitykite skiltyje „Prekių pristatymas ir atsiėmimas“.
 
Kaip atsiimti užsakytas prekes parduotuvėje?
 
Užsakytas prekes galite nemokamai (jei užsakymo suma yra 19.99 Eur ir daugiau) atsiimti „Kesko Senukai Lithuania“ parduotuvių informacijos centruose bei internetinės parduotuvės prekių atsiėmimo punktuose. Atsiimdami prekes:
  • pasakykite užsakymo numerį;
  • pateikite savo asmens tapatybės dokumentą (pasą, tapatybės kortelę ar vairuotojo pažymėjimą).
Parduotuvių, kuriose galite atsiimti prekes, sąrašą bei darbo laikus rasite skiltyje „Parduotuvių tinklas“.

Svarbu! Pasirinkti atsiėmimą parduotuvėje galima tik iš Jums siūlomų variantų, nes prekės likutis yra tik pasiūlytose parduotuvėse. 
 
Kada galima internetu užsakytą prekę atsiimti parduotuvėje?
 
Prekės atsiėmimui įprastai paruošiamos per 1–3 darbo dienas. Apie tai informuojame el. laišku. 
 
Bet kuriuo atveju iš karto į parduotuvę neskubėkite – sulaukite el. pranešimo, kad prekė paruošta, ir tada galite atvykti. Lauksime Jūsų atvykstant per 3 kalendorines dienas. Jei manote, kad nespėsite atsiimti užsakymo per nurodytą laiką, būtinai praneškite apie tai elektroniniu paštu [email protected], kitaip Jūsų užsakymas bus atšauktas, o sumokėti pinigai grąžinti.
 
Ar kitas žmogus gali atsiimti mano prekę parduotuvėje?
 
Jei Jūsų pirkinį turi atsiimti kitas žmogus, užsakydami prekę būtent jį nurodykite kaip gavėją („Informacija apie gavėją“). Jei pirkėjas – juridinis asmuo, atsiimantis prekę žmogus privalo turėti įgaliojimą.
 
Ar galima prekę pirkti internetu ir ją atsiimti fizinėje parduotuvėje? 
 
Taip, prekes, pirktas internetu, galite atsiimti parduotuvėse, kurios turi internetu užsakytų prekių atsiėmimo punktus. Detalesnė informacija apie prekių atsiėmimą fizinėse parduotuvėse pateikiama skiltyje „Prekių pristatymas ir atsiėmimas“.
 
Ar mano pirkinys gali būti pristatytas kitam žmogui?
 
Taip. Jūs („Mokėtojas“), užsakydami prekes, galite nurodyti kito žmogaus („Gavėjo“) duomenis, įskaitant adresą, kuriuo jam turi būti pristatytos prekės.
 
Kokios prekių pristatymo kainos?
 
Prekių pristatymo kainos priklauso nuo galutinio krepšelio sumos, prekių svorio, kitų parametrų. Išsamiau apie tai skaitykite skiltyje „Prekių pristatymas ir atsiėmimas“.
 
Ar kainuoja prekės užnešimas?

Iškrovimo ir užnešimo paslaugos mokestis gali būti taikomas priklausomai nuo prekių svorio bei kitų matmenų.
Pavyzdžiui:
  •  paslauga nemokama nedidelių matmenų bei lengvų siuntų (iki 30 kg) atveju, tad ir prekių užnešimo paslaugos atskirai užsakyti nereikia;
  •  didelių matmenų bei sunkių siuntų (30–80 kg) atveju rekomenduojame užsakyti krovos darbų paslaugą už 9,99 Eur.
Siuntos svoris rodomas 1 pirkimo žingsnyje „Pristatymo informacija“.
 
Dėmesio! Iškrovimo ir užnešimo į gyvenamąsias patalpas paslauga teikiama tik pasirinkus pristatymą darbo dienomis iki 16 val. Taip pat, krovos darbai neatliekami savaitgaliais ir švenčių dienomis.

Išsamiau skaitykite „Prekių pristatymas ir atsiėmimas“, išskleidę skiltį „Užnešimo / krovos paslauga“.
 
Kaip elgtis, jei pristatyta siunta yra pažeista?

Į namus pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui.

Jei pastebėjote, kad pakuotė turi pažeidimų:
  • apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;
  • siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų, ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;
  • patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai.
Jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.
 
 
PREKIŲ ATSIĖMIMAS SENUKAI.LT INBOX PAŠTOMATE
 
 
Kaip pateikti užsakymą pasirenkant SENUKAI.LT INBOX siuntų paštomatą?
Užsakymo teikimo dalyje „Pristatymas”, reikėtų pasirinkti „Atsiėmimas pasirinktame siuntų paštomate” ir pasirinkti šį SENUKAI.LT INBOX siuntų paštomatą.
Ar atsiėmimas SENUKAI.LT INBOX siuntų paštomate kainuoja?
Ne. 
 
Kur rasti siuntų paštomatą? 
SENUKAI.LT INBOX paštomatai veikia trijuose didžiųjų miestų prekybos centruose: Vilniuje (Lukšio g. 34), Kaune (Islandijos pl. 32) ir Klaipėdoje (Šilutės pl. 35). Apie įvykdytą užsakymą informacija siunčiama elektroniniu paštu ir trumpąja žinute.
 
  .
Koks siuntų paštomatų darbo laikas?
PC BANGINIS Vilniuje (Lukšio g. 34): visą parą
PC MEGA Kaune (Islandijos pl. 32): visą parą
PC BANGINIS Klaipėdoje (Šilutės pl. 35): visą parą
 
Kur kreiptis susidūrus su techniniu sutrikimu?
Techninių sutrikimų atveju prašome kreiptis bendrąja aptarnavimo linija +370 700 11119 Ir spausti “2” arba kreiptis el.paštu [email protected].
 
Ką  daryti jei negavau PIN kodo?
PIN kodo pateikimo sutrikimo atveju klientų prašome kreiptis bendrąja aptarnavimo linija +370 700 11119 ir spausti “2” arba el.paštu [email protected].
 
Koks yra užsakymo, pateikto atsiimti SENUKAI.LT INBOX siuntų paštomate, paruošimo laikas?
Nuo 1 d.d. iki 3 d.d.
 
Jei pasirinkau užsakymą atsiimti parduotuvėje (ne siuntų paštomate), užsakymą apmokėjau, ar jis gali būti patalpintas į SENUKAI.LT INBOX siuntų paštomatą?
Taip. Jei sistema atpažins, kad užsakymo matmenų suma atitinka siuntų paštomato dydį, jis bus patalpintas į paštomatą. 
 
Ar už užsakymą, pateiktą atsiimti SENUKAI.LT INBOX siuntų paštomate, galėsiu atsiskaityti atsiėmimo metu?
Šiuo metu ši paslauga neteikiama. 
 
Kokios užsakymo atsiimto SENUKAI.LT INBOX siuntų paštomate, prekių bei pinigų grąžinimo sąlygos?
Atlikus prekės grąžinimą, pinigų grąžinimas yra vykdomas kuo greičiau, bet ne vėliau nei per 14  dienų. 
 
Kokios užsakymo pateikto atsiimti SENUKAI.LT INBOX siuntų paštomate, atšaukimo ir pinigų grąžinimo sąlygos?
Klientų, norinčių atšaukti savo užsakymą, prašome kreiptis bendrąja aptarnavimo linija +370 700 11119 ir spausti “2” arba el.paštu [email protected]. Pinigai bus grąžinami kaip galima greičiau, bet ne vėliau nei per 14 dienų.
 
Kiek laiko saugomas užsakymas SENUKAI.LT INBOX siuntų paštomate?
3 kalendorines dienas.
 
Ar galima pratęsti atsiėmimo laiką iš paštomato?
Ši paslauga šiuo metu neteikiama. 
 
Kur kreiptis gavus ne savo siuntą, radus tuščią siuntų paštomato dėžutę ar gavus netinkamos kokybės prekę?
Šiuo atveju klientų prašome kreiptis bendrąja aptarnavimo linija +370 700 11119 ir spausti “2” arba el.paštu [email protected].
 
Per kiek laiko gausiu sąskaitą faktūrą?
Ne vėliau nei per 6 darbo dienas, nuo prekės patalpinimo į siuntų paštomatą dienos. 
 
Kur galiu matyti savo siuntos statusą?
Paspaudus ant siuntos numerio, klientas bus nukreipiamas į siuntos sekimo nuorodą. 
 
Kur yra komplektuojami užsakymai, pasirinkus atsiėmimą viename iš SENUKAI.LT INBOX siuntų paštomatų?
Toje „Senukai” parduotuvėje, prie kurios pasirinktas paštomatas yra pastatytas.
 
PREKIŲ GARANTIJA
 
Ar internetinėje parduotuvėje parduodamos prekės turi garantiją?
 
Taip, prekės parduodamos su garantija, kaip įprastoje parduotuvėje. Plačiau apie tai skaitykite skiltyje „Grąžinimas ir garantija“.