Filtravimas

Padangos tipas
"M+S – „mud and snow” arba „purvas ir sniegas”, reiškia, kad tokias padangas galima eksplotuoti tiek vasarą, tiek ir žiemą.
Greičio indeksas (SI)
Šis skaičius išreiškia maksimalų automobilio judėjimo greitį, kuris yra leistinas naudojant nurodytas padangas. K-110 km/val, K-110 km/val; L-120 km/val; M 130 km/val; N-140 km/val; P-150 km/val; Q-160 km/val; R-170 km/val; S-180 km/val; T-190 km/val; H-210 km/val; V-240 km/val; W-270 km/val; Y-300 km/val; ZR -daugiau 240 km/val.
Protektoriaus rašto tipas
Egzistuoja trys padangos protektoriaus tipai: Simetrinis, Asimetrinis ir Kryptinis. Simetrinis tipas tinkamas trumpiems atstumams ir kompaktiškiems miesto automobiliams; Asimetrinis - galingiems sedanams ir sportiniams automobiliams, o Kryptinis protektorius skirtas specialiai sportiniams automobiliams.
Kuro sąnaudų efektyvumas
Kuro ekonomiškumo klasė išreikšta klasėmis nuo A iki G. Pačios ekonomiškiausios yra A klasės padangos, tuo tarpu G klasės padangos pasižymi pačiu žemiausiu kuro ekonomiškumo lygiu.
Sukibimas su šlapia danga
Šis parametras nurodo padangos protektoriaus sukibimo kontakto su kelio danga lygį. Reikšmė A - tai pats aukščiausias sukibimo lygis, tuo tarpu F - pats žemiausias. Padangos, turinčios aukštą sukibimo lygį, stabdymo kelias bus žymiai mažesnis.
Padangos savybės
Centrinės Europos tipo padangos, naudojamos ir kaip visasezoninės padangos. Tinkamiausias pasirinkimas vairuotojams, važinėjantiems miesto keliais ir greitkeliais, kurie yra reguliariai valomi. Skandinaviško (frikcinio) tipo. Puiki alternatyva dygliuotoms padangoms, tinka atšiaurioms oro sąlygoms. Dygliuotos žieminės padangos. Geriausias pasirinkimas tiems vairuotojams, kurie nori jaustis užtikrintai bet kokioms oro sąlygomis žiemą. Dygliuojamos žieminės padangos. Savo savybėmis nenusileidžia dygliuotoms padangoms, tačiau pablogėja sukibimas su ledu.
Šoninių sienelių sustiprinimas
Padangos su sustiprintomis šoninėmis sienelėmis suteikia galimybę manevruoti, jeigu padangos nebėra oro. Padangos su sustiprintomis šoninėmis sienelėmis XL (eXtra Load) skirtos labai didelėms apkrovoms. Žymuo RF (Reinforced) taip pat naudojamas padangose, galinčiose išlaikyti padidintas apkrovas, tuo tarpu padangos su žymeniu C skirtos mikroautobusams.
FR-disko ratlankio apsauga
Šis parametras nurodo, ar padanga turi disko ratlankio apsaugą. Apsauga leidžia išvengti pažeidimų, kuriuos sukelia ant kelio esantys akmenukai.

Kategorijoje "Naujos žieminės padangos" nieko nerasta

Ieškoti iš naujo

Kaip išsirinkti tinkamas žiemines padangas? 

Artėjant šaltajam sezonui tenka keisti automobilio padangas, todėl dažnas vairuotojas, kaip tik tuomet ir susirūpina savo padangų būkle. Jeigu pastebėjote, kad senosios jau nebetinkamos eksploatuoti ir ketinate įsigyti naujas, pirkdami vadovaukitės keletu kriterijų, kurie padės išsirinkti jūsų poreikius atitinkančias padangas. 

Mišinys 

Žieminės padangos skirstomos į kelis tipus: minkštojo mišinio, kietojo mišinio ir dygliuotas padangas. Prieš renkantis padangų tipą specialistai pataria, atsižvelgti į vietovę, kurioje gyvenate bei kokia kelio danga dažniau tenka važiuoti.  

  • Dygliuotos padangos. Tokias padangas rekomenduojama rinktis tiems, kuriems dažniau tenka keliauti per nevalomus, snieguotus kelius – tokia kelių būklė dažniausiai pasitaiko gyvenant užmiestyje. Dygliuotos padangos geriausiai sukimba bei užtikrinamas saugumas sudėtingose situacijose: trumpiausias stabdymo kelias, geras valdymas posūkiuose. Taip pat jos pasižymi ilgaamžiškumu.  

  • Minkštojo mišinio padangos. Savo savybėmis šios padangos primena dygliuotąsias padangas. Šių padangų tipas itin paklausus Skandinavijos šalyse, kur žiemos labai šaltos ir keliuose pasitaiko daug sniego. Nors minkštojo tipo padangos itin tinka atšiaurioms žiemoms, Lietuvos miestuose su jomis važiuoti nerekomenduojama. Lietuvoje orai labai nepastovūs, tad važiuojant daugiau nei 50km/val. greičiu gali kilti didesnė rizika.  

  • Kietojo mišinio padangos. Tokio tipo padangos skirtos važinėti miesto keliuose, esant dideliam greičiui. Jos užtikrina saugumą esant šlapiai ar snieguotai kelio dangai. Tačiau šios padangos turi vieną minusą – neužtikrina gero sukibimo su apledijusia kelio danga. 

Plačios ar siauros 

Patyrusiems vairuotojams kartoti tikrai nereikia, padangos privalo atitikti visus gamintojų nustatytus reikalavimus. Tik tokiu būdų bus užtikrintas maksimalus saugumas kelyje, vairavimo kokybė bei automobilio stabilumas.  

Jeigu svarstote, kokias padangas rinktis šį sezoną – plačias ar siauras, tai atsakymas vienareikšmis – žiemos sezonui tinkamos siauros, aukštą profilį turinčios padangos. Plačios padangos kur kas prasčiau išstumia vandenį, automobilis gali tapti nestabilus, o siauros padangos veikia atvirkščiai.